LOSS PREVENTION

  •  optimizarea proceselor operaţionale;
  • strategii personalizate, proceduri de lucru, practici uzuale, toate cu scopul de a diminua pierderile financiare;
  • reducerea acţiunilor/inacţiunilor deliberate/accidentale care produc pierderi;
  • implicare şi suport pentru managementul companiei;
  • informare, conştientizare, educare şi implicare la nivelul angajaţilor;
  • evaluări progresive pentru stabilirea responsabilităţilor;
  • raportari privind identificarea pierderilor;
  • analize pierderi şi măsuri pentru diminuarea/eliminarea lor.

SCREENING

• protejarea angajatorului de angajări frauduloase sau necalificate, care pot duce la o productivitate mai scăzută, costuri pentru înlocuire personal, fluctuaţie mare de personal

Verificări ale angajaţilor, nu se rezumă doar la:

  • trecutul profesional
  • trecutul educational
  • verificari referinte
  • prezenta online pe reţelele de socializare
  • diverse testări de integritate